Monday, November 1, 2010

Soalan dari sorang kawan..

Ada sorang kwan kite ney dia sorang yang periang,happy go lucky,..memang lawak la..pling kite suke tem dia ketawa..adedehhh!!gerun satu bilik..macam ada suara mak lampir jak tapi kiut..heheheh!!

dia nak kite jwab bberapa soklan dari blog nya..so,mehh kita jwab erk...



Soalan pertama:: Siapa saya?mean pemblog yang tag kmu ney..

~Bagi kite..awk Siti Fatima Selamat yng bnyak mulut..bising jak tp aman bah klu ko bsing..i like..kiu3..



Soalan kedua::Suka blog ney x??klu x jwab,saya tmpar ko laju2..

~pnya ganas bagi soklan..bha,40 peratus jak kite ske yang 60 pratus g xske..nak taw napa???x payah la ko taw ya Ima..xda pun ko tnya kenapa aku ske taw x..hahahahah!!!



Soalan ketiga::Berikan apa yang anda tahu pasal saya.

~yang kite tahu,kita start kwan tem kite form 4...pas tue ko bdak nakal, suke buat bising,ske kenakan orng, ske ketawa,ske mmbuli..siap ada kump lg tue "ima and The geng"hahahaha!!tp...kite tahu gak yng ko ney sbenarnya kuat luaran tapi dalaman???adehh..!!cengeng!!!!!!!!!!!!heheheh..=P.



Soalan keempat::adakah anda suka buang angin depan saya?

~bnyak2 soklan, soklan ney plak yang ko tanya..bha,bole ka tue aku xjwab ya??heheheh!!tegek gak soklan ney...=).



Soalan kelima::Kenapa kamukamukmaw blog??

~kata lulus BM..ada gak ya prkataan kamukamukmaw ney??nasib bek aku pham gak ima..hu3. bha,aku maw buat blog bab........kite suke la...ske tngok blog orng cntik..that's why i want to create my own blog then decorative it more creative than you..hahahah3!!jan marah..



soalan keenam::adakah aku paling ayu? katakan ya kepada yakults..

~adedehh..ko maw aku jwab btul2 ka taw purak2???bha,aku jwab btul2 k..ko ney..manala ada keayuaanmu..ganas adalah..hahhaahha!!



Soalan ketujuh::berikan warna kegemaran kamu yang paling kamu tak minat??pening?

~???????????????????????????soalan ko ambik dari mana ney??aku jawab biru..i like blue colour but i hate it so much...naa..bkin ko pning ima...kiu3..



Soalan kelapan::adakah kamu rasa aku terlalu mengarut??

~bru jak tadik aku maw jawab ima pas ko tanya soklan ketujuh tue...ko memang banyak mengarut..opss..sori..im just straight to the point..=)..



Soalan kesembilan::kamu semua mesti bagi ucapan yang paling gedik pada aku.

~memang plik fi'il budak ney..apa pnya permintaan mcm ney..aku jwab dua prkataan jak ima..

:::no komen:::



So,kite dha jwab soklan yang d bagi ole Cik Ima..so,d arap anda berpuas ati dengan jawapan yng di beri k..heheheh.!!

Selamat menikmati petang yang indah..tue pn klu tem ko baca ney blog petang2 la r..hu3..




No comments: