Thursday, August 16, 2012

Tak Salah Kau Suka Dia




Bermulanya kisah kita
Aku, Dia dan Kau..

Aku suka Dia..
dan Kau pun suka Dia..
Tak salah kau suka Dia..
Tapi Aku sekarang dengan Dia..

Jarak jauh membuatkan Aku dan Dia jauh
dan Kau penyeri hidup Dia kala aku tiada
Aku tak salahkan Kau
Aku tak salahkan Dia
mungkin Kau dan Dia saling jatuh hati
Kau dan Dia mulai menyukai satu sama lain..
Aku?

Memang tak salah Kau suka Dia..
Tapi adalah salah kalau Kau dan Dia tidak beritahu Aku perkara sebenar..
Adalah salah kalau Kau dan Dia bersama di belakangKu..
Adalah salah Kau dan Dia buat aku macam orang bodoh..

Kalau Kau dan Dia sudah jatuh hati
Beritahu Aku..
Iya, mungkin Aku sakit
Dan Aku akan nangis
Tapi Aku tahu..
Tuhan tak akan jauhkan orang yang kita sayang melainkan beri yang lebih baik..
Aku yakin jodoh yang Allah aturkan..

Meskipun berat..
Aku ucapkan semoga Kau dan Dia bahagia..
Aku lepaskan bukan bermakna inilah pengakhiran cerita cinta Aku..
Melainkan Aku membuka untuk cinta yang lain..

No comments: