Saturday, November 3, 2012

Sabar


Aku berdiam bukan bermaksud aku kalah
Aku membiarkan bukan bermaksud aku pengecut
Aku lepas tangan bukan bermaksud aku tak kuat
aku diam kerna aku tahu tiada guna aku berbalah hanya kerana perkara yang remeh
aku membiarkan kamu menghukumku kerna aku tak suka akan pergaduhan
aku lepas tangan kerna aku tahu perkara itu akan berlalu sekiranya seorang daripada kita berpaling tadah

Aku bukanlah seorang yang penakut atau senang dibuli
buat apa aku teruskan perbalahan yang akhirnya diri sendiri sakit hati
buat apa aku turut dalam perbalahan sedangkan perkara itu cumalah satu gurauan pedas

Hey kamu
jangan ingat aku tak melawan aku senang dibuli
aku biarkan sebab aku tak maw pergaduhan tercetus
dan aku lupakan kerna aku taw kalau aku membalas, aku akan buat lebih dahsyat dari apa kamu lakukan
so, jangan uji tahap kesabaran ku.
jangan sesekali



No comments: