Tuesday, January 8, 2013

7 Januari

Salam sejahtera ke atas kalian.

Aku dengan mood aku yang baik ini buatkan aku ada feeling maw conteng-conteng blog sambil dengar lagu Will you marry me by Lee Seung Gi. aku ada 4 paper lagi and my next paper will be Public Relations. salah satu subject yang killer sebab kill by giving a lot of tricky question. tapi aku akan hadapi semua itu dengan senyuman. huhu.

Hari ini aku pergi kedai buku yang aku suka. kedai buku tue di UiTM di bangunan SAAS. buku-buku dia jual tak banyak sangat tapi aku suka pergi sana. sana ada aura jadikan si Vian ulat buku. and guess what, sepanjang umur aku, aku ndak pernah beli buku yang tiada penyesalan selepas beli.  aku kalau beli buku aku akan menyesal beli tapi aku kali nie tak menyesal sebab aku beli buku nie dengan hati yang girang gemilang, kesukaan dan sangat gembirala macam budak-budak yang baru dibelikan buku mewarna. hehe. sebelum nie kalau aku beli buku mesti hanya bila aku dapat voucher tapi buku-buku nie aku beli dengan duit zakat. so, aku "sucikan" duit aku dapat tue dengan beli buku ilmiah. ilmiah?? ia ialah buku pasal motivasi dan buku pasal perasaan. etchiinggg. hahaha




nie la bukunya. aku beli dua buku, "Jangan Buruk Sangka Pada Tuhan" dan "Act Like a Lady, Think Like a Man". memang buku yang sangat-sangat bermotivasi, kan? satu pasal ketuhanan. aku nak jadi orang yang baik-baik so, kena ada first move dengan cara cari jalan nak cari baik. satu buku lagi pasal nak taw fikiran lelaki dan buku tue sangat-sangat baguusss. macam dia bole baca fikiran ku. awas kamu lelaki aku taw suda apa dalam fikiran kamu. hahahahaha~




siap dengan cop tue buku. It is belong to anak pakcik Nanang. so, jangan ingat maw ambik. pinjam bole. hehe. bha, aku kena ambik mood dulu sebelum aku start study. maw hirup udara yang ndak seberapa fresh dulu. by the way, wish me success for my next exam. wish you have a nice day.

kepada bakal imam saya, saya perbaiki diri saya dulu sebelum saya jumpa awak. awak pun perbaiki diri awak macam saya okey. kita jumpa di tempat yang Allah aturkan nanti. =))

No comments: