Friday, December 28, 2012

It was rain and something stupid happen to me

salam Jumaat semua.

Jam menunjukkan pukul 5 dan aku belum sentuh buku lagi tapi pergi sentuh blog plak. huhu. kawan aku tengah tidur and this become my opportunity to write something in my blog with romantic feeling. cewahhh. apa ndaknya aku buat entry sambil dengar lagu Kiss the Rain versi Sung Ha Jung. hehe.

Di sini setiap petang mesti hujan and I love it so much. I don't know why I love rain. There is something about rain that I could't tell. something that makes me feel calm. stress aku boleh hilang kalau hujan. bagus kan? huhu.


Nie la jendela bilik ku. nampak bersih padahal hampehh. hehe.
kalau hujan jak aku mesti duduk atas lantai dan belajar yang bermejakan katil. memang syiok sambil dengar lagu Denganmu nyanyian Aizat.
Heaven :))


Nampak tak hujan? tak seberapa nampak kan? tapi memang hujan k.
Hujan yang membasahi bumi dan hatiku sekali. hihihi.

Taraaa.. my katil yang ndak seberapa comel. huhu.
biarpun ndak comel tapi sangat selesa untuk tidur-tidur k.
bha, aku ada, kau ada? hehehe.



petang-petang begini kalau dengar lagu retro memang best gila. Aku bagi satu lagu dan kamu cari okey. the song is really nice. tajuk dia Something Stupid by Robbie Williams and Nicole Kidman..

Then afterwards we drop into a quiet little place 
And have a drink or two 
And then I go and spoil it all 
By saying something stupid 
Like I love you ~~

-Something Stupid-

4 comments:

Putri Nuris said...

Erm..aku pun suka hujan..lagi-lagi kalau...
time meredah hujan tu adalah sang lelaki yang tolong lindungi kita dengan baju nya..atau paling sweet dgn payungnya...

kau pernah???...
aku pernah....walaupun lelaki itu cuma sahabat tapi ia buat aku rasa jatuh cinta...

Unknown said...

alaaa, aku ndak pernah. sahabat lelaki aku suru aku lari laju2 supaya ndak kena basah. hahahaha.
sweetla norisa, siapa dia? hehehe~~

Chel Alalguring said...

paling cute. syoknya tu main hujan

Putri Nuris said...

seorang sahabat dan akan selamanya menjadi sahabat dan takkan pernah jadi kekasih..siapa dia?biarlah rahsia...