Sunday, September 4, 2011

::Salam Lebaran::


Salam sepetang kepada sesiapa yang membaca entry aku kali ini. dan tak terlupa juga Salam Lebaran erk sume.

Lama dha aku tak conteng2 aku punya blog ney. Apa ndaknya teda bha wireless kat uma aku. Broandband lagi la. So terpaksala bila dha sampai UiTM bru la nak update sikit bab sini kan wireless free hari2. cuma terpaksa la aku duk di tangga ney semata-mata nak dapatkan wireless. Kesian kan? tapi tak pa. Hari ney aku tak nak tulis banyak but just nak kongsi raya aku tahun ney.

Raya aku tahun ney best giler. best yang teramat giler. nak taw kenapa? sebabnya tem raya aku just baring atas katil sambil tidur macam cacing kepanasan. aku sakit perut time raya ke 2. sandi beb. tue yang "best" tue. time raya pertama aku makan banyak. Banyak sangat. Makan kuek, makan kek, makan ayam, makan ikan bakar, makan burasak, makan keropok, maggie pun aku makan gak. sekali last2 sok paginya time raya kedua aku kena CB k. taw CB tue pa? CB tue cirit birit. memang hari yang indah wat Cik Vian.haha~~

Tapi tak pa gak bab mak kite layan kite macam puteri. ada gak beknya sakit perut ney bab tak payah nak cuci piring pas tetamu datang rumah. adik la bha yang cuci. kan kakaknya sakit. kiu3.~~~

Bha, aku sakit dua hari k. raya ke 3 tue okey sikit2 dha. ndak suda aku merana. raya keempat aku teruskan lagi perjalanan makan dan pencarian duit raya aku. aku pi uma makcik2 aku then seperti biasa adalah income masuk. hahaha~~

Aku pulang KK raya ke 4. awalkan?? bukannya bersemangat nak balik awal cuma "Cinta" ada kat KK thats why la aku balik awal. aku pulang awal semata-mata nak beraya ma dia. bek kan aku? aku girlfriend yang sangat bek hati. pasal dia nanti next entry I tell korang k. ney entry just nak tell about my family. ney adalah gambar kitorang time nak bergambar satu keluarga.

Have fun~
>
>
>
>
>
>



Ney gambar aku teda bab aku tukang tangkap gambar.
ney mak, ayah, adik2, pakcik, sepupu dan nenek aku.



ahaaa. ada suda aku.
aku teda baju raya terpaksa pakai baju tue. tapi nampak macam baju raya gak kan?
baju raya yang special punya.




Ney gambar Happy Family.
Mehh aku kenalkan serba sikit nama keluarga aku k.
ofkosla kat belakang duk atas kerusi tue mak && ayah aku.
NANANGINA is nama gabungan dorang.
Tiga duk atas lantai tue aku dan adik2 aku. aku anak sulung k.
VIANHELMYEFFA is nama gabungan kitorang.
yang kakak tetap cantik k. jan tengok kite.




My NananGina.



Ney aksi bergambar 3 anak beranak.
Mak kite cantik, adik kite kiut then kite plak cantik + kiut.
haha~~




See? aku dha kata aku cantik + kiut.
Baka dari mak dan up sikit dari adik.



Gambar ney time kami di suru formal punya gambar.
tak pandai nak formal ney la jadinya.



Teramat suka dengan ney gambar.
My Happiness>>Mak, Ayah, Helmy && Effa



Salam Lebaran semua.
Ikhlas dari
>
>
NananGina Sefamily.



No comments: