Tuesday, January 10, 2012

::Cintamu, Cintaku jua::


Salam all.
hari ney aku ada masa maw conteng2 blog ku lagi because my class has been cancelled. Baik hatikan my lecturer bagi kami cuti setengah hari. haha.
Tadi aku be stalker la jap. Buka facebook, tengok youtube, baca blog orang lain and finally I found something that makes me feels great. Terkesima aku jadinya (skemanya ayat si Vian). haha.
Aku terjumpa video sang kekasih melamar bakal isterinya. So sweet and I love it very much.
Aku pun nak juga. Bolehka ya? Aku rasa cemburu tengok pa lelaki tue buat. So romantic and marvellous. huhu.
Bha, watch this video and then you will know it.



Tengok video ney make me wonder. Who will be my husband and what he will be looks like?
Allah pernah berfirman:

"Wanita yang baik adalah untuk lelaki yang baik"


Keperibadian mereka ditentukan olah sejauh mana ketinggian keperibadian kita. So, bagi girls yang belum jumpa Adam Allah, jangan nangis jangan takut sebab kita di dunia ney lahir berpasangan. Jodoh kita letak jak kepada Allah. Sesungguhnya Dialah yang Maha Mengetahui apa yang baik untuk kita. Jangan pernah berhenti mengharap.


We are not single. We are just waiting for someone who deserve for our LOVE.

No comments: