Sunday, January 29, 2012

::Telah Terluka::

Maafkan aku ya Allah.
Maafkan aku kerna aku jatuh cinta.
Aku dha cuba sebaik mungkin untuk tidak terpaut dengannya
Aku dha cuba membuatkan diriku sibuk untuk melupakannya
Aku dha cuba membuatkan diriku lebih bahagia tanpa dia.

Tapi,
Aku tak mampu untuk melupakannya ya Allah
Aku sakit sangat
sakit yang aku tak dapat tahan.
Bantulah aku ya Allah.
Andai dia bukan untuk ku
jauhkan la dia ya Allah
Jangan benarkan dia seksa aku perlahan-lahan.

Jahat dia.
Dia memang jahat
banyak perkara telah aku lakukan untuk melupakannya
Namun?
Hari ini aku penat sangat
Banyak perkara aku lakukan seharian ney
hanya untuk lupa dia dan lupa hari pentingnya
tapi aku tak mampu
Aku tak mampu ya Allah

Akhirnya aku kalah
Aku cari dia juga ya Allah
dan akhirnya aku sendiri yang terluka
lemahnya aku ya Allah
lemah sangat-sangat

Hanya Kau saja aku ada sekarang
yang Maha Memahami lagi Maha mengetahui
Air mata ini mengalir dan sakit hati yang melampau
hanya Engkau jak taw
Maafkan aku kerna aku tak dapat tahan hati ku
Maafkan aku sesungguhnya aku hanya manusia biasa

Satu aku pinta ya Allah
Jangan lupa aku
Jangan biarkan hati ini dilukai lagi
Tak mampu dha ya Allah
aku tak berdaya dha

Aku penat dengan berpura-pura
aku penat menunjukkan aku bahagia
hebat ujianMu ya Allah
dan bantulah aku

Maafkan hati ini
kerna hati ini telah terluka~~

No comments: